Často kladené otázky

  • Objednávka a dodání.

    Níže naleznete nejčastější dotazy: 


    Otázka: Kdy mohu očekávat svou objednávku?

     

    Odpověď: Průměrná dodací lhůta je 5–10 dní. Naše produkty jsou totiž zasílány přímo od dodavatele k vám. Díky tomuto jedinečnému obchodnímu modelu můžeme výrazně ušetřit na skladovacích a přepravních nákladech a můžeme produkty nabízet za nižší cenu než konkurence a hradit náklady na dopravu.


    Otázka: Očekávaná dodací lhůta již uplynula, kde je moje objednávka?!


    Odpověď: V 99 % případů jsou objednávky doručeny v očekávané dodací lhůtě. Bohužel se může stát, že se objednávka v procesu doručení zpozdí. Stav své objednávky můžete zkontrolovat pomocí následujícího odkazu:
    [ODKAZ NA STRÁNKU SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY]


    Pokud jste 3 dny po předpokládané dodací lhůtě stále nic neobdrželi, kontaktujte nás.


    Otázka: V mé objednávce chybí několik produktů, jak je to možné?


    Odpověď: Protože spolupracujeme s různými dodavateli, může se stát, že produkty jsou odesílány samostatně. Pokud v objednávce chybí některé položky, obvykle je obdržíte do 2–3 dnů.
    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.


    Otázka: Jaké jsou náklady na dopravu?


    Odpověď: Náklady na dopravu objednávky hradíme my.

    Výměna a vrácení zboží


    Otázka:

     Nejsem spokojený s objednávkou, mohu ji vrátit?
    Odpověď: Ano. Každou objednávku můžete do 14 dnů vrátit
    bez udání důvodu.

    Otázka:

    Chci vrátit zboží, co mám udělat?


    Odpověď:

    & Pokud nejste s objednávkou spokojeni, můžete ji do
    14 dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být vráceno v původním
    stavu a opatřeno štítky a etiketami.


    Zboží nesmí vykazovat známky používání.


    Zásilka musí být vždy opatřena kódem Track & Trace. Za
    zaslání zásilky je vždy odpovědný odesílatel.


    Jakmile obdržíme vámi vrácené zboží, zajistíme,
    aby byla částka za nákup do 14 dnů připsána na váš účet.


    Klikněte zde pro stažení formuláře pro vrácení zboží.


    Vrácený formulář můžete vložit do Shopify jako soubor PDF. Postupujte takto:

    přejděte do Shopify

    klikněte vlevo dole na nastavení

    přejděte do souborů
    - nahrajte soubor
    - uvidíte, kde můžete zkopírovat odkaz
    Track and Trace
    Otázka:
     Kde najdu svůj kód Track and Trace?

    Odpověď: 
    Na této stránce [ODKAZ NA STRÁNKU SLEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY] můžete
    zadat svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a sledovat tak svou zásilku.
    Otázka: Kód Track and Trace neposkytuje žádné informace, jak je to možné?
    Odpověď: Od okamžiku, kdy vaše zásilka dorazila do
    poštovní služby, jsou informace Track and Trace k dispozici.

    Mějte na paměti, že může dojít k určitému zpoždění.